Här var det full rulle..

Äntligen så börjar min förkylning att släppa! Efter att ha varit förkyld i ca en månad var av de två sista veckorna som det riktigt slog ut med feber i några dagar så har det nu äntligen släppt. Energin har kommit tillbaka och jag kan äntligen börja återgå till den vanliga vardagen. Tyvärr så missade jag både Almedalsveckan och Vansbrosimmet medan jag var sjuk vilket var riktigt trist. 
Då jag inte haft så mycket energi så har det inte blivit så mycket hundträning tyvärr och inte heller bloggande.
 
Vi har haft väldigt varmt här i några dagar nu, så varmt så hundpromenader går nästan bara att gå på tidig morgon och kväll. Men igår tog jag bilen iväg till en liten sjö för att låta hundarna bada och på kvällarna så går jag ibland ner en stund till stranden så dom får svalka sig. Idefix har alltid älskat att bada och nu har Maya också börjat uppskatta det. Bus är helt galen i att bada! Hon älskar allt som är bött. Man kan ju lika gärna bada i ett lerdike eller en vattenpöl om man nu hittar en. Så ibland kan man få ta ett bad i badkaret också när man kommer hem.. 
  
 

Kommentera här: